keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Karkkipäivä

Minä olen kiltisti karppaillut nyt jo kohta 3 viikkoa. En ole muuttunut suohirviöksi enkä Cruella De Villiksi (siis en tod niin laiha kuin se harppu, haudassa ehkä) kuin siis ajoittain. Hetkellisesti kun lapseni söivät uutta fazerin dominokeksisuklaata ja hetkellisesti kun kaikki muut nautiskeli herkullisia ranskalaisia (jotka minä olin tietenkin valmistanut ensin) ja hirmuisessa nälässä viimeisenä muiden syödessä aloin vasta pilkkomaan herkullista jäävuorisalaattiani. Kolme viikkoa eikä avioeroa/sosiaaliviranomaisia. Tämähän voi vielä vaikka onnistua. Postailemma tästä mielenoikusta myöhemmin lisää.. Tänään minulla oli kuitenkin karkkipäivä, hieman erilainen vain :) 


Keittiössä! Minne rasvaiset sormet ja jogurttinen naama kuitenkin taas pyyhitään? nouuu!

Olohuoneessa!

Leipäkorissa ei ole karppaajalla leipää, vaan lankoja. Kuitu mikä kuitu! 

Afrikan kukkia syntyy sarjatuotantona kunnes hukun niihin enkä osaa tehdä niistä mitään järkevää. Joskus kaappeja siivotessa 2079 perikunta miettii miksi h..tissä se kuluttu monta tuntia virkaten tuhatta kukkaa?

Muusikko teki puutöissä äidilleen tarjottimen <3 En odota kahvia sänkyyn koska tiedän että se olisi nimenomaan konkreettisesti juurikin siellä, sängyssä! 

Nyt Greyn Anatomiaa ja muutama kukka ennen nukkumaan menoa. On se villiä välillä! :)


6 kommenttia:

  1. Wau!! Olipas hauskat kettukarkkikuosit!!! =DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne varmaan niin hirveästi iske kuin tälläiseen keski-ikää lähestyvään nostalgikkoon :D

      Poista
  2. Ihanat kuosit!! :) Mutta arvaapa vaan alkoiko kuola valua, kun muistui kettukarkkien maku mieleen...:D Tsemppiä karppaukseen! Mä olen kans "laihistellu" jo kohta 8 viikkoa, ja pääsiäiseen asti pitäs jaksaa vielä puristaa. Sitten sallin itselleni pari rennompaa (ja toivon ettei mopo kokonaan karkaa!) ruokapäivää....:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on totta et kuola valuu jos jostakin syystä tän laihiksen aikana, varsinkin kun puhutaan sokerista! Miten hirvittävän addiktioivaa se oikeasti onkaan!

      Poista
  3. Hehee...sitä on jääty koukkuun kukkasiin :)
    Ihania kuvia muutes :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun kävit! Suunnittelen niistä vauvapeittoa.. tosin eilen leikkailin roikkuvia langanpätkiä yhdestä kunnes huomasin että olin unohtanut ne päätellä ensin. Nouuuu!

      Poista