tiistai 31. joulukuuta 2013

2013

Vuosi se sitten taas mennä rymyytti ohi että paukahti. Missä mä olin kun tämäkin taas tapahtui? En huomannut mitään! Joku ihmeen ryppypussi on selkeästi pesiytynyt silmän alapuolelle nurkkaan, enkä saanut sitä pesemällä pois. Kokeilin myös perusrasvaa joka kirvelee silmiä by the way. Vähän ahdistaa kyllä, vuodet menee ja se pussi vain kasvaa. Kohta otsaankin saa alkaa tiputtelemaan siemeniä kyntämättä ja siellä voi kasvattaa vaikka kivoja pikkukukkia niissä vaoissa, kunhan muistaa vain kastella aika ajoin.

Otsa, nou komments. Nettikuva, ei meidän takapiha.

Tapahtui tietysti muutakin kuin se että alan rypistyä. Vuosi oli nyt hyvä ja oikeastaan jopa ihana. Sitä edeltänyt olikin sitten sellainen emotionaalinen vuoristorata etten ihan heti halua moista kokea. Luulen että sain 2013 sellaisen henkisen hengähdystauon ennen seuraavaa showta.

Lyhyt ja ytimekäs muistelo.. 

Hobitti kasvoi vauvasta keskustelevaksi ihmiseksi jolla on mielipiteitä. En pue, en nuku, en ole hiljaa, en puhu, en laula, en tanssi, en liiku, en makaa ym.

Mä katson Ylvistä kun mua huvittaa!

Muutettiin uuteen kotiin joka oli meille tehty ja meidän näköinen. ulkoapäin se näyttää kyllä ihan normaalilta ja jopa trendikkäältä. 


Muusikon bändi sai keikkaa. Mä olin niiiiin ylpeä et meinasin haljeta. Mikä olisi ollut tosi sotkuista. Kuvia löytyi täältä täältä. Siis keikasta :D

Oltiin kesällä vielä osa lasten potkupalloelämää (kuudetta vuotta), mutta ollaan siitä nyt ensi vuosi sivussa. Vähän ahdistaa miten tulevaisuudessa pystyy täyttämään kaiken sen kesäisen vapaa-ajan mitä kökkäilyhommista ja kentän laidalla huutamisesta jää. Pitäisiköhän ostaa minipossu?

Kannustaminen käy kunnon päälle!

Ettei vapaata olisi liiaksi päädyin mukaan ihanaan vapaaehtoistoimintaan. Ehkä raotan sitäkin joskus  <3




Niin ja perustinhan minä toiminimen ja aloin tekemään käsillä töitä. Ihania ihmisiä olen uuden osa-aika yrittäjyyden kautta tavannut ja muutama asiakas on muuttumaan ihan ystäväksi. Voisiko paremmin olla? No, oikeastaan voisi, mutta loistavan hyvä tuokin :D

Postaan tikuttamisesta joskus enemmän :)

Hobitin kauttakin olen tutustunut todella moneen uuteen ihmiseen joiden tunteminen on vallan mukavaa. Työelämään paluuta en suunnittele vaan harrastelen nyt tätä elämää ennenkuin oravanpyörä nappaa mukaansa jossain vaiheessa. Siellä minä sitten juoksen etuhampaat ojossa eläkeikää kiinni rypyt heiluen. Mut jos nyt tuo 2014 ensin. 

Nettikuva tämäkin, ihan todella.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti