keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Ostolakko

Tää on nyt taas niin tätä!! Ensin vietän päivän paasaten miten ärsyttää kun koko joulun aika on vain yhtä osta osta OSTA OSTA NYT osta-höpinää niin että se tulee korvista ulos kuin korvatulehdusmätä. Sitten mä paasaan miten meidän lapsille EI todellakaan enää hankita mitään muita lahjoja kuin ne olemassa olevat, ja miten Hobitti ei ainakaan tarvitse enää mitään vaatteita kun kaappi pursuilee jo liitoksissaan. (Ei kestä Ikean kaappi, olisi pitänyt hankkia täyspuinen) Niin mitä tapahtuu? Lindex menee ja laittaa kaikki Littlephantit -30% ja postikulutta kallein -25%. Tekeekö ne näitä juttuja ihan kiusallaan? Vakoileeko mua joku Lindex sateliitti? 


Jahas, tämä kone halusi muuttaa mustat vaatteet kulahtanee harmaiksi. Onpas se jouluisalla tuulella. Vai tietääkö se et ne muuttuu just tommosiksi meidän pesukoneessa?


Olisikohan se Hobitti sitten YLIpettynyt kun ei saisikaan viiksi-sukkia? 


Mikä ihana sammakkopuku jonka kyljessä on nalle <3

Jos olisi aikaa nyt miettiä vielä iltaan.. sitten nuo on varmaan jo myyty ja jään ilman. Sitten harmittaa ja suututtaa mut säästyisi rahat. Vaikka sitten ne menee tietysti johonkin muuhun kuten vaikka ruokaan. Syöminen on niiiiin yliarvostettua. 

4 kommenttia:

  1. Hihi! Näinhän se menee! Mä olen kans epäillyt jotain sateliitteja jo pitkään... toisaalta jotenkuten olen jo muutamat aleloilutukset onnistunut välttämäänkin. Edistystä? :D

    VastaaPoista
  2. No huh että ne sateliitit seuraa sitten muitakin kuin vain mua ;D

    VastaaPoista
  3. Hups! Mulle saattoi käydä ihan samalla tavalla. Oli vaatteita hyvällä alella niin minkäs teet? Vaatteita tarvii aina. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä hyvä perustelu! Me sentään asutaan suomessa!! Täällä nyt vain ei voi olla lannehame päällä päivästä toiseen! Metsolassakin oli nyt postikulutonta.. ;)

      Poista