keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Yrjö voitti!

Otsikko saattaa nyt hieman hämätä.. kyse ei todellakaan ole mistään vatsatautiepidemiasta vaan siitä pitkän sitkeästä projektista hankkia keittiöön uusi valaisin. Erilaisia vaihtoehtoja voi muistella täältä.  Poiketen alkuperäisestä suunnitelmasta otin kokeille ensin kotiin Matroligtin mallistoon kuuluvan Ingrid-valaisimen. En sitten luikannut paketin sisälle ollenkaan ja kuvittelin valaisimen ihan toisenlaiseksi. Kuvaakin olin ilmeisesti katsonut vain toisella silmällä säkki päässä. Tosiasiassa valkoinen metaalikoopa olikin kukikas ja kuin konepistoolilla rei`itetty. Katossa se tosin roikkui muutaman päivän ja sai ihastuneita huudahduksia. Miten miellyttäviä ystäviä minulla onkaan kun kukaan ei halunnut sanoa suoraan että onpas ruma lamppu :D 

Ingrid päätyi takaisin myyntiin ja kotiin tuotiin seuraavana se alkuperäiseen suunnitelmaan kuulunut Taifuuni. Se jos jokin oli rakkautta ensisilmäyksellä! Tuosta minä en luovu koskaan. Olen tulevaisuudessa se äänekäs mummo jolla on hysteerisen suuri muovivalaisin 2010-luvulta aina katossa!  Yrjö Harsia tiesi tarkalleen suunnitella sen mitä minä keittiöön halusin. Ihana Yrjö, ihana valaisin. Ihana joululahja mulle!




Se on laskeutunut!

Uskokaa tai älkää, tuon sisällä on hehkulampun muotoinen led-lamppu!



Pihalla on säkkipimeää mutta sisällä meillä on valoisa joulu!


2 kommenttia:

  1. Kaunis lamppu ja sopii teidän keittiöön just eikä melekeen. Lamput ja verhot tuntuu olevan usein hankalia!
    Ja mulla jotain ongelmaa saada kommentoitua. kokeillaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ne on tosiaan hankalia, ja suhteellisen arvokkaita harhaostoiksi varsinkin valaisimet. Onneksi vielä ainakin pienistä erikoisliikkeistä saa valaisimet kotiin kokeiluun, ja jos ei ole varma miten liike toimii, niin aina kannattaa edes kysäistä :)

      Poista